Pages

shout2!!

Tabbed ShoutBoxers™
TheShoutBoxers™

Saturday, December 24, 2011

Creadit Yang Tertinggal + Day After PMR :)

Salam :)
Creadit Yang Tertinggal
post lepas =.=' ade org ta puas hati la plak nme dy tade xD haha . sala aku sala aku *saye bdak jahat saye budak jahat* hapelahhh , dala pakai gamba artwork dy tapi ta sebot name dy :'( huish , bapak la kesian . . mesti dy rase tak dihargai an xD So , meyh sini aku ckp kuat2 !


Thanks And Credit To :
Kawan Aku , merangkap Tuan Editor Aku xD Darisyam Darisman ! sebab aku amek gamba kauu (:

So , dah dah la tu merajok ta pasallll =.=' aku bkn reti pujok kau ponn xD tengs tau bagi gamba :)) Hmm , Btw . aku bagi sebab kan kenape aku tak terletak name kauu . Sebab ape ? Sebab kau chat dgn aku malam . Post aku stop smpai petang je xD sebab tu la tade nme Darisyam :) Adibah Khaliesah :) annnnddd Pika pikodd *yang laen uh . . ta paya la ek xD* get it get it ?

ni la gamba yang hot di cecite ni (:

Day After PMR >.<
dah habes PMR pon rmai agi org tye "nisa' dpt bape?" memey aku ckp je aku dpt 8A xDD *klu org ingat aku ta amek barab mesti dorg tertipu ingat aku straight A* wakaka . Pastu tambah2 , *tade rezeki , tape spm nnt kite na straight A +* ayat tu je la aku ulang2 xDD tabah je an ayat aku xD haha . wat pe na nanges ? tade kak mia pon y na jdi crying shoulder aku *seriously , rindu amira pili* 

Hmm , yang pasti sekarang :) aku na tebus balek dekat spm :)) belaja betol2 ! aku da tempah cikgu2 berkaliber lagi berkaki lebarrr . . Teacher Sharina , Cikgu Nurul Munjiah and maybe Ustaz Daniel :)) da janji na ajar aku an :) meyh meyh aja aku ! klu aku degil tana blaja , mara je aku . *kalau aku nanges pujuk aku balek xD* mak aku kate kenape tana amek sains tulen ? waaa :'( tanak ahh . nak belaja barab agi (: semangat aku tgh berkobar2 nie ! azam baru ni :)) jarang tau aku ade azam xD

Last skali :) pasal hadiah . wuhuuu xD dapat straight A *peringkat skola sains y ta amek barab xD* pon dpt hadiah ke weyy ? haha . tape la hadiah aku bukan hadiah kauuu :p special creadit to my dear dear sisterr (: y bagi aku buku buku buku byk byk xD tapi ade buku HILAL ASYRAF lahh ! *sharina , nak pinjam calling2 la ek * satu agi buku uh '101 rekreasi hati' aku tau makcik Syikin dgn Nadia ske buku cani . org kate buku ni lawak tp , byk isi motivasi (: meyh2 kite share2 pahala bace same2 ! aaannnndddd , pencil case ! haha , *cited* yg ni aku tau Adibah suke sbb dlm dy ade cermin jgn kau pecah kn sudaa xDD Adakah aku mangsa seterusnya ? wakaka . *kau pecah kan dibaa, siap kau nnt xD*

Sekian xD

Credit : Ofkozz , Darisyam bdk muke putih mcm mat saleh *well , hero dy pon batman from London*

P/S : tgh saket niii tp d'sebabkan org tu dah merajok an ~ gagahkan la diri kejap :)

No comments:

Post a Comment