Pages

shout2!!

Tabbed ShoutBoxers™
TheShoutBoxers™

Saturday, December 24, 2011

Segment :) "Bloglist- we're the students of SBP" *wakaka , speking meyh*

*letak banner cukupkan syarat xD *

Salam :)
Haila hailaaaa xD  Nisa' Hasrin kene tag dgn Sharina lah plakk an xDD Dy kate , "Nisa', klu rajin join lahh" Hmm , nmpk aku hanta ni . Means aku rjin arr an xD kah3 bangge ! Tapi bgos la ade org na buat segmen cmni time cuti2 skola ni an . dapat rr gak buat modal na ckp time start skola nnt an xD Yelaaa . . sape bley tido time first day dkt asrama time awal tahon an :) sume na bkak cite . kalau bole dari first day cuti smpai abes cuti korg na cite an xD 'ohoii , atok aku kawen kott aritu' 'yada yadaa , aku jumpe boy baru xD' 'mse tu aku pegi konsert Alexander dkt KL kott' tp , y paling ta bley bla nyerr , nnt mule la sbt rmai2 "uwaaa~tana balek asrama , na balek rumahh rindu bla bla blaa" alaaa , hafal da perangai2 bdk2 asrama niii :))

Describe diri ? 
Khairun Nisa' Hasrin (:

He'eleee , , kau ta kenal aku ke wahai Amal Azraai Azuha ? wakaka , gurau xD meyh meyh la kenal :))
Mak ayah aku bagi name aku Khairun Nisa' bt Hasrin . Sebab ? Haha nak jdi kan aku seorg anak perempuan y baek la kann :) kene dgn mksd nme tu la kann ! haha , aku suke name aku xDD Tahun ni aku PMR , taon depan aku dah amek diagnostik :)) *uwaaa xD nmpk la aku excited xDD* perangai ? jgn la kau tanyee xD aku ta tau la aku dlm ketogori  ape xD jahat ? pramatang ?? ntah lahh xDD sebab , sape la aku na judge diri aku mcm mne an =.=' *hekk , muntah* 

Describe Sekolah ?

Hehe  , kalau aku sebut . . takot ramai org ta tauu xD aku jugakk y maluuu . haha , tade lahh . tak malu takk ! skola aku tuuu , tmpat aku blaja . walaupun kdg2 time blaja aku tido =.=' *kantoi* Hmm , SBPIntegrasi Rawang , Gombak , Selangor :) Ahahh ! mesti ade y ckp , 'ehekk ? skola ape tuu ?' 'Rawang ? ade ke skola dkt situ ?' ' SBPI Rawang ? Owh , y org kate Intergomb tu ek ? yelaaarh , korg an dkt area Gombak ' Haha , ape ape je la annn xD skola ktorang tak berape nak terkenal sgt :) tp , klu korang google map , dapat gak nmpk skola aku tu wujud xDD Hmm , skola ktorg ni . . dkt dgn hutan xD ta bley bla nyer dkt sgt dgn hutan sampai one time ni ad anak babi hutan masuk xDD sian la dala kecik ag . kecik kecik dah sesat xD n ta bley bla nyer dkt sgt dgn hutan smpai aku dgn kakak2 dorm aku malas na bwk bnd2 haram g skola sbb tade line sgt lagi2 pakai line maxis . memey la memeyyy xD pakai public phone ag best ! Hmm , lagi ape ye y aku nak bgtau ? skola aku cantik ? sume skola cantik :)) skola aku ade guru2 cemerlang ? Owh , semestinyaa ! skola aku ade padang ?? kah3 nmpk la tade modal nak gtau agi sbb sume y skola aku ade korg punyer skola ad kecuali la klu korg punyer skola ade lapangan kapal terbang annn xDD

Describe Kengkawan and feel ktorg ?

Sume dalam Sepintar *short for SBPI Rawang* uh kawan :) tapi more to family la kann :)) ade adek , ade kakak ade abang bagai . Tapi , yang paling pasti dan pasti nyer la kannn kawan2 bestie merangkap nyawa aku tu batch aku sendiri :) bukan na kate seneority ke , semangat batch ke hapeee . . thats the reality la kann ! yela cube kau fikir , kau belajar same2 dgn sape ? kalau sedey sbb ckgu mara , sape pujok ? kawan satu batch an :) Owh , ye lupe gtau . Skola aku m'haramkan batch senanyer xD tp , paham2 je la kannn . Remaja , dorg ape kesa xD maen ikot sedap hati n perasaan je xD perangai ? haha . ni aku suke jwb xD mostly , perangai kitorg tak matang xDD jerit jerit lahh . carik pasal lahh . Ehem , tapi laki batch ktorg matang la jgakk xD sebab tu dorg mostly ramai admire xD *haish ~ jgn la dorg bace entry ni* Kalau rajin , meyh la walking walking dkt  blog batch [ legendzofx.blogspot.com ] ktorg :)) Tapi , ta kesa la ktorg ta matang ke , terlebey hesem kee *muntah* ter itu ke terrr ini keee . aku tetap suke dgn batch ni :) sebab , sape ta syg batch woiii xD

Kenangan Manis ?

uwee ~ byk sgt weyy xD klu na dikire . . hari hari itu manis :) so , nak kire ke ? tak payah la yeee :) Hmm , bile pike2 balekkk .. kenangan paling aku na kenang smpai aku da jadi nenek-nenek ialah tme 08/05/2011 ! [besday time , bebeyh ! :D ] gile la klu kte tak best ! siap kne mara dgn ustazah Haida [warden] agi tuu xD memey kesian la sape y kene mara tu ann :)) meyh2 aku cite . .

[08/05/2011] *malam*
event hari tu : besday aku dgn pika :)

tgh semangat2 balek prep , blek dorm . . tak sempat lepak2 , gosip2 pon dgn adik dorm aku . tros kene mara dgn kak mia =.=' aku dgn pika kne pilih antara k.mia o aisyah [kawan aku] Sebab ape ? sebab tak munasabah kott ! Si Aisyah pegi bukak loker k.mia  aku dgn pika y kene :'( haru kot ! dan dan la tercengang  ! da la ta pena kene mara dgn k.ma trok2 cmtu . . weyy , kitorg siap kene klua dorm tauuu ! itu baru k.mia y mara . . Si Aisyah plak ? ofcoz la dy ta puas hati sbb ktorg tak menangkan dy [wohoiii ~memey la mlm tu mcm2  soalan aku jawab =.=' tgok laa lme2 nnt aku jd polis ,aku soal org y tye aku time mlm uh xD Hmm ,mlm tu aku dgn pika ta tau na wat ape :( nak salakn aisyah , tak smpai hati . haishh ~ naseb2 xD pastu ,aku dgn pika malas nak dgr pape . . ktorg berdiri tgh2 aspuri pegi dkt kak pika dgn kak damya sbb dorg pggl n tye ape jd *see ! mlm tu memey rmai org suke tye soalan dkt ktorang* dan dan tu la aku nmpk Aisyah tgh tergelak . Pergh ! memey menyirap ahh ! sbb aku rse ktorg da kne bang bang boom :) tros aku keja dy weyy . . tak sempat aku ketok pale Aisyah , dy da nyanyi dulu lagu hepi besday . pastu dgr la aspuri tpok tgn .time tu aku nmpk sharina dkt blok kuning . munaja tgh wat megi dkt blok merah n memey rmai lahh . plg rmai ofcoz la batch aku . Ehem , plus "Bushh" waa~ aku dgn pika kene simbahhh dgn k.pika n k.damya xD haha . mlm2 maen air . jerit2 la bagaii . sume pasal hari tu besday aku n my dormmate , pika :)) thats why la kene mara dgn ustazah Haida xD tp , aku tak kene laaa . aku msk dorm sbb nak belasah sape2 y komplot tadi xD pika je rr y bertuah kene soal jwb dgn ustazah haida malam2 xDD mlm tu aku tido dgn senang hati smpai terlupe aku kne siapkn homework aku mlm uh xDD [nmpk la aku gembira an :)]

Btw , waktu Pasca PMR pon best gak ! klu na cite dkt sini . . memey smpai esok pagi pon tak abes nak bace xD yela , aku mne reti pendek2 kn ayat ! sume redah mcm panjang nak dpt mrkah tinggi dlm karangan C untuk BM je an :D

Kenangan Pahit ?

haa . . kenangan pahit susa sket aku nak ingat sbb aku ni jenis ske lupe bnd y tak best tp bnd y manis2 aku ingat , insyaAllah :) bia la kenangan pahit y tak berape nak byk uh aku simpan sorg xD klu korg kte aku kedekut citer . . aku tak kesa sgt sbb aku nak share 1 cite je xD tade la kedekut sgt annn :)) aku ingat bnd ni sbb bnd ni agak baru la kott . 

Masa : seminggu time exam :( , Sabtu [ Skola ganti ]
Event : Kelas KH for the last time :(

Sume org tau aku suke sgt dgn KH . Sebab ape ? sebab aku tak pena tak dpt A dlm exam la kott *tp, time latihan . . aku trok je k xD* tp , kenape kelas KH y last ni jd bnd y pahit ? eheh ! easy xD camera aku kene rmpas kot aritu .sape amek ? cikgu sazila laaa xD kenape ckgu kesygan kau maen rmps2 brg kau plak ? eheh ,dah memang sala aku . nak wat cane xD Ape kau buat ? aku charge camera aku dlm bengkel tak gtau ckgu kott ! kau sedey tak ? haha  , more too cuak . Asal plak ? yelaa lusa uh exam KH kott ! klu aku tak skor , sape na jwb ? aku dala ta bley tgok KH aku trok =.=' . Haha , mesti rmai y pelek asal aku cite pasal camera tu an . padahal korg nmpk je camera ak [kakak aku punyer senanyer] y wrne merah tu kat tgn aku after pmr . mesti korg ingat aku tipu an :) kene rampas laa .Tp , dpat balek after PMR . tgok la sape y rmpas :)) ckgu sazila ann :) mesti la tak smpai hati taknak bagi blekk . tp , dpt la jgk aku merase kene buli dgn ckgu . turun naek bilek guru tiap hari xD yela . . kte nak bagi after pmr tp asal aku naek je , ckgu kate . . amek hari bla bla bla xD tak kesa la . y pntg aku dah dapat blek :) tp , first timela nme aku tertulis tercatat dkt rekod salahlaku disiplin xD wakaka . first time uhhh ! nmpk la org nmpk aku baek :)

Tapi , kan dah byk kali aku dah ckp dkt entry aku lepas2 . . "setiap y terjadi ade hikmah nyer" Lepas bnd alah uh jdi . . aku mkin rapat dgn bdk2 y teman aku pegi ulang alik pegi jmpe bili guru and ukhwah dgn ckgu pon agi ok :) plus , aku dah malas buat bnd jahat xD takot klu aku blaja dkt sepintar 5 tahun tp tak berkat =.=' rugi je annn !

Tempak Gambar ?
eheh ! tempek gamba2 y aku suke dkt FB je la ann :)) tade mknenyer aku nak tempek gamba aku byk2 xD cukup rr  dkt atas uh :) ni gamba kwn2 aku plus This is the memory to remember . BIG SMILE meyhhh :))

Time : Pasca PMR , cameron Highland
*menyanyi lagu iklan teh dkt ladang teh*
mood : superrr riang
Time : Pasca PMR , IGOP
*persahabatan tak kira sekolah*
mood : terasa serasi bersama :))
Time : Pasca PMR , IGOP
*lompat lompat tanda tak matang sgt xD*
mood : seronok ! tgk la aku y tutup mate pakai tgn uh ! senyum lebar kott !
Time : Pasca PMR , Gua Tempurung
*sementara tunggu bas bdk laki siap di service*
mood : terase tempat mainan tu kami y punyerr
Time : Pasca PMR , Hotspring
*kami dan baju batch*
mood : segar lepas menyelam dlm air panas xD
Time : Sepintar Eid
*dataran skola dan mereka*
mood : ahah ! baru perasan aku tak letak gamba dkt skola agi xD 
Time: Pasca PMR , IGOP
*ak letak gamba bdk laki lgi , so . . aku dah letak*
mood : dorg nmpk hepi
Time : Pasca PMR , FRIM
*gamba dorg dgn cikgu *
mood : mesra kan drg dgn ckgu 
Time : Pasca PMR
*gamba ni semadd sbb ade awan gelap tu*
mood : tu je na ckp xD

Time : Jamuan di rumah Munaja
*laki kat lua , girls kt dalam :) see ! mane2 pon kami boley bersama :))*
mood : Aku syg batch aku 
Tag org ? 
Hmm , aku nak tag kak madihah y ku sayangi xD tag jgk dkt kak Raihan y gile gile anddd ak tag dkt kamarul zaki :) klu kamu kamu rajin . . mlm ni korg buat laa . . tarikh tutup arini tauuu ! cepat cepattt xD

Sekian :)

Projek baru : Segmen 
Pengarah projek : Amal Azraai Azuha 
Tukang potpet potpet : Khairun Nisa' Hasrin :))
Matlamat : aku nak bercerita before balek skola balek :)


No comments:

Post a Comment