Pages

shout2!!

Tabbed ShoutBoxers™
TheShoutBoxers™

Thursday, December 1, 2011

New Hijrah xD

Salam :)
Hye follower ! 
Korg tau kan sekarang da msk New Hijrah's year :) So , Korg tana berhijrah ke ? jadi baek ke jht ke , jahat ke baek ke ? asal kan berhijrah :)) yelahh ! ta kan na hidup dgn bnd y lame jee . tana cube bnd baru ? ta teringin ke Be someone that you never think you will be someday ? [nmpk ta BI aku hancur xD] Try the new thing like . .

  • Korg seorang pahlawan pedang di darat , korg teror gile maen pedang smpai org gelar korg Raja Pedang . . Dah tau korg teror bnd2 camtu , nape ta try bnd len ? ta bosan ke asyik maen pedg je ? maen maen maen pastu menang ~ halaaa =.=' baek ta ya maen , sbb da tau mng ! 

  • Korg suke memasak , mengemas , mencuci . . n sume bnd lahh y melibatkan alam wanita wanita ni ann :) why dont you get used on hiking or another xtream activity ? yelahh , mane la tau . tetibe korg kene kidnapped ke an [tak doa tak doa] Btw , base nyer org2 y k'perempuanan slalu nyer memey cntk2 an . so , ta pelek lahh klu kene culik xD Hmm , klau kene culik pon . senang lahh na lari  ! sbb da base dgn bnd2 y gune tenaga , right ? :)

  • Most important , ta na ke hijrah dari jahat ke baek ? ok , fine =.=' bnd2 jahat senang je na buat . bnd2 baek terasa berat je na buat kan :)  bg korg baek tido dri buat bnd baek . Hmm , aku ta bley na ckp ape lahh sbb kawan aku pena ckp , dorg akan seda kalau dah kiamat je :) [sarkastik kan =.='] well~ bnd btol , takan na nafi right =.=' Hmm , lagipon . . korg msti na ckp y korg ad byk lagi pluang tok bertaubat . K, fine =.=' terserahh deyh ! Life with your Own words :) memey korg tau bile korg mati pon kan :)) 
Ngee~ aku rase na membebel sekarang :)) haha . ok , aku amek point last k ! ok ak tau ramai gile susa na terime y kite kite ni kene skema kan diri untuk pakai long sleeve , tudung and wat eva lahh y menghalang dari diri korg untuk nmpk lincah xD ok , aku ngaku . . aku pon =.=' yelahh , bju2 aku dulu korg ingat labuh2 ke ? sume y na dkt2 dgn shape bdn ak je . sampai ayah aku na blanje beli baju muslimah time holiday PD pon aku slamber je kte . "tape lahh , ayah . nnti ahak [aku mmg tat umah aku gelar diri aku ahak] bkn pakai ponn . membazir je " kawan2 aku pon , ramai je bdk laki y kaki lepak , smoking , rempit =.=' [tapi ta brani campur . just kawan dkt fon] . Tapi , klau da aku kawan dgn bdk2 y baek , Kene tarbiah hari2 dkt skola . . ta kan la aku na ego sgt tana terime ape2 y dorg ckp :) [hmm , aku tau aku baek xD] ok la fine , kite kene berubah sikit2 . n klu da berubah , jgn batakk sgt ley ta ? nnt org rimas =.=' termasuk ak . kah3 :)

Senanyer aku da lari tjok dgn bnd ape y aku na cite nii =.=' haha . na ckp dkt korg . y New Hijrah's Year , New House's ID . So , skrang aku  memey busy ! busy dgn kemas rumah ! Btw , kepada 'bdk uh' :) jgn terkjot n merapu time dtg umah ak nnt sampai kau kate kau da sala umah nnt ye :) sbb mmg totally chage lahh . Hmm wahai follower skalian , ta dpt lahh aku updated tiap mlm mcm slalu :) lgipon na arrange post lagi . . tu hah ! y dkt sebelah uh , y pasal nyawa tu pon tak t'edit2 lagi . Tapi klu ad mase , aku gerenti post something :) yelahh ! tmpat aku curah pendapat n tmpat aku merepek meraban ! ta kan na bia kosong ta berpenghuni [merapu2=.='] ngee~


Jom hijrah untuk sama2 kite ke syurga xD

Aware Before It Too Late :)


Sekian and selamat malam :)
Tujuan :) tell my follower thats i'm busy xD
Ditemani oleh :) pkck amirul hakem y baru lps accident moto xD Moga cpt sembuh :)

No comments:

Post a Comment