Pages

shout2!!

Tabbed ShoutBoxers™
TheShoutBoxers™

Saturday, December 24, 2011

PMR :) *day of the day*

Salam :)
malas na updated senanye xD tapi dah janji dgn fatihin . So, kene la updated gak an xD *tapela , lgpon dana b'habuk blog ak ni . haha :)

Sume tau aku fifteen an taon ni xD so , aku memey kene amek  PMR lahh an xD dah usaha , dah berangan dpt 9A , dah itu dah ini . . sume dahhh xD aaaaannnndd 22/12/2011 penamat nyerrr xDD tada tadaaa !

22/12/2011 
5.00am
bgon pkol 5 [nmpk ta semangat aku nak rase hari2 terakhir] tapi malas ah na bgon lgpn nnt ade gak org kjot pkol 5.30xD so , no worry lahh ! Hmm , na pejam mate tp berdebar kott . hmm , pkol 5.20 bgon blek . . cergas kn diri sket [amende syal ayat xD] tepat 5.30 , lagu iwishyouhere bergema ! [volume 8 kott . memey rr kuat . satu rumah bley dengar xD] btw , i wish you here laa *org tukang kejut :)* angkat call , gurau gurau gurauuu . dah :) pastu , tetibe teringat sharina xD call dy kejap . . buat suare hantu *klu dy perasan lahh . mamai ag sharina uh . . aku tau tuuu xD* haha , perangai ta pasal aku di pagi result xDD

11.30am
da lps tgok tv la bgai . . tetibe terase na tgok fon aku xD walaweyyy ~ byk  nyee msj dgn call xD yg pasti dan pasti nye aku kene jwb msj sharina dulu sbb kdg2 ayat dy ni bombastik sket . bole la wat aku goling2 atas katil xD pastu baru la org tu org itu dan org yg ituuuu :)) pastu tgok tv balekk . haha . mesti korg t'tye2 bile la nisa' hasrin na dtg skola ni xD


12.30pm
dah tggu syauqi iman , kawan aku , datang . . bru la ktorg naek Naza Ria pegi skolaa same2 :)) bia lmbt asal amek result . haha xD dlm pkol bape ntah . . sharina nihh pegi kol aku xD wakaka . terkejut meyhh . naseb la aku jerit dlm kete uh sume dgr xD dala kol dari atas pentas xDD comel la sharinaaa ! dapat la aku dgr suare2 9A :) *waaa tahniah laa korg* paling aku dgr suare nada . owh well , nada an suare dy serak2 basah gituu . y last skali dgr sharina tgh nanges xDD dapat 9A pon nanges ke sygg ? :) haha xD time uh aku da tau dahh aku bukan 9A :) tape2 bukan rezeki aku :))

1.10pm
dahh sampai skola dahh :)) nak amek result na amek result xD time ni aku harap aku 8A . jgn la 7 ke 6 ke 5 =.=' dkt pagar aku nmpk ikmal hisyam melambai lambai dri dlm kete . muke hepi je [wakaka . ini pon na cite ke weyy ] *dy ta nmpk aku pon senanyer. haha* pastu pastu aku nmpak Eiman Hakim dkt tiang bendera tgh tgok kiri , tgok kanan . haha  ! waaa ~ gile rndu laa na crik pasal dgn dy xD dan dan tu tros parking :) turun kete ikot pntu depan [haha , harap je duduk blakang tp nak gak lalu pintu depan] *weyy aku an ta matang tu y gedik ikot pntu dpn uh xD* pastu jalan jalan jalan beriringan dgn adek aku plus keling pegi dewan besa y memey ktorg da tau dahh . dah habes event . haha . oh, yeah ! time ni jmpe ammar :) smpt la grau sket2 dgn ammar si suami org uh xDD

Depan pintu dewan [kaka , ini pon bley jd setting mase meyh]
ni ta bley blaa xD atikah gile . wakaka :)) tetibe jerit . "nisa' !!! " aduhh , malu akuu . haha xD sempat la si tika ckp . . "sempat agi tu jln same2" wakaka . . dah dtg same , takan maen tggl2 kott xD tp naseb baek la time uh ramai dah balek . tade la sgt gosip2 liar xD dlm dewan plak . . org first aku jumpe bkn ckgu suhaimie mcm syauqi buat xDD aku jmpe ibu dulu :) lame kott ta dtg umah ibu . tp , ibu srh pi amek result cpt2 . ok la ibu . . 4 you sume pon bole bu :)) time tu aina tgh pndg aku muke ta puas hati xD mungkinkah sbb aku pakai tdg putih aritu ? [ yela dy suro pkai sume tudung hitam ] tp , muke aina aku tau lps nanges :) haha . aku tau lahh aku skola dgn dy sejak tadika Pasti Ar-Raudhah 5 tahun kott :) dannnn . . tadaaa ! 8A :) slack barab :'( huwaaa . ok lettuuu xD slalu barab aku c kott . aritu dpt B xDD btw , sblom amek result smpt la jgak grau dgn t.shaja pasal . . haha . adela adelaaa . nak tau nnti korg jmpe aku korg tye xD haha . tp bnd ni grau2 sajaaa bole la terjadi drama gelak golek2 skejap klu korg tau :)) dan dan tu . . tros isi na msk aliran ape xD aku pilih sains agame :) na tbus balek barab aku y B uh :)) pastu tros jumpe ibu balek . gurau gurau gurau kejap . nak balek dahh :) tp , kene teman tikah gi jmpe mak aku dulu lahh [ kami kembar tak seiras . len mak len bapak]

Depan Kereta 
tade mood na msk kete . sbb tadi rse na muntah kott dlm kete . padan muke aku lahh sbb sarapan siket je aritu [hari2 pon cmtu xD] sementare tunggu syauqi wat calling calling. . aku pi la usha2 kejap . waa ! aku nmpk pecha lahh :))  ok , aku parking kete blakang kete dy jee . . mesti dy nmpk ape y berlaku dkt kete aku . ade tikah , ade keling . da mcm hepi family da xD waa jgn sala paham ek , kawan :) ktorg saling tolong menolong je :)) mak aya dy busy . so , dy mnx tolong hantarkn :) get it ? lepas da habes calling2 grau2 sumeee . fon aku bunyik . *aritu memey laa ramai org byk duit tye result aku* tada tadaa . bdk ni rupenyerrr :) weyy ta bley benti senyum time tuuu . sumpah ! haha . ok . kau sorg je aku call sbb na gtau result xD mule2 aku kecewa la sket sbb ta dpt ape aku nakk . tapi da ckp dgn kauu . aku da tapape dahh . weyy daniel , kau ade aura y bley btol kn mood aku balek lahh :) btw , tahniahh 9A n tengs psl sume bnd tau tauuu :))

5.56pm
baru balek umah xD yelaa . . ktorg gi jln2 pusing2 Shah Alam kott xD wat ape kt Shah Alam ? pegi umah Mr.tomato ke ? wakaka xD mane ade mane adeee . ktorg pegi amek cek RM***** . hehe . pastu jln jln agi pegi NSK beli barang . *aku maen troli dgn adek aku je aritu naek turun escalator* da mcm bdk ta pena nmpk troli  dgn escalator je aku rse . haha . see ! perangai aku ta brape matang xD Hmm , dkt sane aku nmpk mak jeli weyy . . haha , dala aku pakai bju batek . kah3 jatuh reputasi aku . mesti mak dy ingat aku ta mndi ag xD hehe . time tu aku wangi ag k sori skett :)

Haha , papepon hari ni best ! :)) history day ? Ola , ofcozz :)

tahniah :)

Sekian :))
Creadit : Fatihin Mohani my adekk :) *taon depan kau beat aku tauu*

#setting mase warne biru sbb tema batch kite biru xD

No comments:

Post a Comment