Pages

shout2!!

Tabbed ShoutBoxers™
TheShoutBoxers™

Sunday, May 27, 2012

Nina Comel ?

Salam :)
Dalam byk2 gamba dlm bas sepintar jgak y aku nak letak :D

haha , ta pasal an na cite pasal nina tibe2 an xD tadela , dy yang suro . . n , yang langkah kanan nye tu aku mmg tade idea na buat ape :)

Lina Dalila :) ta tau la mne dpt nme Nina tu an xD pegi la tye dy time balek skola nnt klu na tau sgt . PMR's gulagulakurma . Dapat No 17 time ujian bulan 2 . Bakal dpt no 7 time PPT ni sbb . . haha , ade la sebab2 tertentu . Pena kene prank baek punyerrrr time besday xD ['Terrrrr' lampau wangi] Dye manje ? hmm , mungkin lahhhh :p ade org y sgt menyayangi dy ? Hmm , my editor suke dy :) suke gile la an smpai kcau aku hafal PSI . Smpai kne jerit dgn ak la bagai annn xD Sorry ek ketua editor =.='

Aku tade la tau banyak ne cite antare dy dan ketua editor xD Tp , paling lawak la bagi aku sekarang . . sorang cool gile [Nina] sorang lagi menggelabah xD [ketua editor] bile dicampur kan . . Maka , jadilah . . Cinta Popia xDD K , ape bnd cite dorg bia dorg simpan . Bia dorg yang create :)

Ok , balek pada tajok xD Nina Comel ? ade kene mengene ta dgn ape y aku smpai kan ? tade an xDD yela , sbb yang comel bukan Nina :) Tapi , Nisa' Hasrin [kembang semangkuk] .

Sekian :)
Dann , selamat pagi !

No comments:

Post a Comment